Сънят е основна дейност за нашите тела, точно като хранене или пиене.

Количеството и качеството на съня засяга нашето физическо и психическо здраве.

Добрият сън насърчава възстановяването на нашите тела и ни помага да се чувстваме по-спокойни със себе си. Напротив, недостатъчният или нискокачествен сън може да промени метаболизма, да повреди имунната система на организма и да направи почти невъзможно да се концентрира през деня.

Липсата на сън оказва влияние върху нашето настроение и оказва отрицателно въздействие върху всеки друг аспект от нашия живот. За да предотвратите проблеми, свързани с лошия сън и да започнете да се чувствате добре, просто запомнете няколко прости съвета.

Активният живот през деня ни помага да спим през нощта
Гледането на телевизия преди лягане е вредно за лека нощ
Винаги се опитвайте да си лягате по едно и също време всеки ден
Прекомерният прием на захар предотвратява съня
Липсата на сън увеличава апетита и ни кара да се натоварваме
Колкото по-малко спите, толкова по-вероятно е да се разболеете
Хората, които спят по-малко, растат, по-бързо
18 ° C е идеалната температура за добър нощен сън
Редовните времена на хранене насърчават редовните сънни модели
Липсата на сън уврежда мозъка
Прекомерната топлина е лоша за сън
Италиански Мемори Матраци Magniflex – безсрочна гаранция ,атрактивни отстъпки до 15% ,бърза и безплатна доставка
от ЦЕНТЪР ЗА МАТРАЦИ MAGNIFLEX www.matraci-varna.bg